Studiedag!

Japp imorgon är det studiedag för mig i allafal :D. Hade inte tänkt så mycket på vad som man ska göra men det
blir väll som det vanliga. DANSA,SJUNGA och massa annat tråkigt. Har varit och dansat idag men vi var en halv timme sen och ja (PINSAMT). Vi hittade nämligen inte vart jag skulle dansa så det blöev lite så. Men sen hittade jag vart jag skulle göra mina movs och japp. det var fläst killar och dansa läraren va Kille. Han var grymt duktig på att dasna och han hade grym musik. Det var street danc/Hip hop så det var grymt kul. Och sanrt sak jag färga håret i brunt för jag hatar min hår färg. DEt kommer vara lite chockladbrunt och ni får en bild sen men före och efter så va inte ledsen om du inte får se det. Just det glömde en sak med danse. Alla kilalr tittade på mig men jag fatade inte varför och jag hade villat ropa till dom " VAD GLOR NI PÅ" Men det skulle vara lite konstigt.
STUDEDAGS BLICKN FRÅN ERAN EMILIA

Kommentarer
Postat av: JUNEPHOTO - [elva år, foto och mode]

Åh, önskade att jag hade studiedag imorgon!

2012-03-08 @ 19:35:31
URL: http://junephoto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin blogg!

2012-03-08 @ 19:37:24
URL: http://SomeOnee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0