SKOLA ingen tid att blogga

Nej har tyvär int haft det som synd är. Mne ni dör nog inte för dte är inte så många som läser :D.
Jag har som sagt varit i skolan sen i måndag och ja då fick jag reda på en konstig sak bland killarna?!
DOM gillar tjejer med blont eller brunt hår. Då är det ju typiskt att man är oragns hårig och lite glud aktigt.
Oah då är det så klart ingen som vill ha mig. Så detta var mitt beslut och har villat det innan detta upptäkten.
Jag ska färga håret i mörkt brunt. Ska bara köpa färgen och sen är det bara att börja. Men jag måste vänta tills jag får pengar eller så hihihi. Det var väll allt eller nästan! Vi ska få en ny kille i vår klass. Han kommer från mexiko och han pratar spanska och lite engelska. Så då blir vi 17 bara i feman så dt blir väll ganska kul antar jag väll mn kan tyvär inge spanska. Kan ni skriva lite spanska ord som är bra att kuna.


Kram från eran Emilia

Kommentarer
Postat av: Jagg

Häj jagg är dit störta fann. Duu är best!!!

2012-03-02 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0