LÖRDAG!

När jag hörde att det var lördag så bara WHATT! Kan faktist inte fatta det om jag ska vara ärlig. Men men tiden går fort på sportlovt och snart börjar skolan igen :(. Aja man får njuta nu då så länge. Ska kl fem till min lilla söttis kompis som jag ska sova över hos så jag får blogg nu så länge ;). Vi komemr någ ha as kul om jag ska vara ärlig.
hmmm sen så har jag varit ute och gåt och lyssnat på musik samma gång. Det är ju så fint väder så man måste ju passa på när det är Sol och nästan blå himel. Nu Sitetr jag och är inne på Gsm,Twitter,blogg.se samtidigt och på Twitetr så har jag pratat lite med en från 1D :D Blev hyper glad när han skrev till mig :D SÅ ja nu är det väll allt från mig.
Från Eran Emilia hoppas nu att ni tittar på melodifestivalen :D

Kommentarer
Postat av: Wilma din klassis

Naaw.....vet ska bli SKIT kul ;D <3

2012-02-25 @ 13:03:52
Postat av: Ellie

Vackert blogg!:)

2012-02-25 @ 15:00:23
URL: http://hejellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0