GRATTIS!

JAAA idag så fyller jag år:D Fyller om ni undrar 12 år och ja nu är man 3 älst i skolan (stolt).
Idag har jag fått örhängen,prisent kort på Stedium, 1D CD skiva,1D tröja. Är grymt stort fan av 1D så om
ni undrar. Sen för prisentkortet så köpte jag en tröja och en gjumpa väska. Jag fick en banan och grädd tårta (MUMS). Sen Kl:16.00 så lyssnade jag på HArry stayls när han sände i radio. Man fick höra hans favorit låtar bland annat. Nu får man vänta 2 dagar till för att Zayn Malik ska sända i radio. Jag hoppas ni har haft en rolig dag för det har jag haft.

Jag kommer börja starat ett nyt evunimang på bloggen som är...... Dagens bilder eller bild som komemr vara att jag en gång varje dag eller en gång i veckan så kommer jag att läga upp en bild på vad jag har nu tagit kort på. Spännande va för det tyckr jag. OBS! Börjar i morgon!


Senast nytt från eran Emilia som blev 12 år idag :D FIRA

Kommentarer
Postat av: mathilda :)

grattis!

2012-02-19 @ 21:11:32
URL: http://mathildafredlund.blogg.se/
Postat av: Fanny

GRATTIS :D

Kram ♥

2012-02-23 @ 20:04:33
URL: http://cowbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0